Der er en særlig plads i Helvede til…

Middelmådighed 🤢

Eller…

Det håber, at der er!

Jeg har altid været drevet af en kærlighed til det ideelle.

Fra de tidlige dage i 90’erne, hvor jeg rappede på dansk og levede efter mantraet ‘keep it real‘, til mine dybdegående studier i Neuro Lingvistisk Programmering (NLP) og hypnose, hvor jeg stræbte efter at følge de originale skaberes fodspor.

Som konsulent i kommunen tilstræbte jeg at nedjustere unødvendigheder og opjustere empatien for at hjælpe andre med at finde deres vej i livet. Og i min karriere som uddannelseschef og underviser i markedsføring, var mit mål altid at skubbe grænserne for, hvordan kursisternes lærdom kunne omsættes i praksis.

I dag, som strategisk konsulent, har jeg sat mig for at transformere virksomheder. Mit mål er at flytte dem fra at være ‘et blandt mange valg’ til at blive ‘det eneste valg’ for deres ideelle kunder.

Det handler ikke bare om logoer og slogans og kampagner – det handler om, i endnu højere grad end nu, at forstå, kommunikere og gøre mere af det, der gør din virksomhed uundværlig for dine kunder.

For mig er middelmådighed den ultimative skurk – både personligt og professionelt. Og det er denne middelmådighed, jeg hjælper virksomheder med at undslippe.

Men hvad med dig?
Hvem eller hvad er fjende#1 for din virksomhed?

Brand enemy #1