“Fordi vi er de bedste”-fælden

Den skal du passe på, at din virksomhed ryger i 🪤

Hvis (altså) I vil differentiere jeres brand.

At være bedre end jeres konkurrenter, betyder jo, at I er det samme som dem… bare lidt mere.

For mig handler differentiering ikke om at overgå jeres konkurrenter på deres præmisser, men om at ændre spillet for jer 🔄

Så i stedet for at jagte forbedringer af funktioner, sænke priserne eller skrue på kvaliteten, dykker jeg dybere med mine kunder, og spørger: Hvad er jeres unikke værdi? 🎯

Ved at fokusere på det, skaber vi sammen en strategi, der differentierer deres brand – ikke ved at råbe højere, men ved at tale direkte til hjertet af deres kunder.

Det handler ikke om at være et bedre valg, men om at være det eneste valg💡

Er du klar til at skifte fokus fra “bedste” til “eneste”? 🚀
Så har jeg et spørgsmål, der kan hjælpe din virksomhed i den rigtige retning:

Hvad er din virksomhed de eneste til?

De bedste De eneste